måndag 20 februari 2012

Dag 1 på Telia!

Hejsan!
Idag var då min första PRAO-dag på Telia i Värnamo. Jag fick sortera mobiler, sätta på prislappar etc och fick vara med mycket med kunder så jag fick se hur det jobbade med bl.a. kassa-systemet. Riktigt svårt! De sa att i slutet av veckan skulle jag nog få prova på lite :) Personalen var jättetrevliga. De som jobbade med mig idag heter Johanna, Robin och Jonathan. Goa människor! I morgon sa Johanna att jag skulle få mer att göra, kommer inte ihåg vad det var men det ska säkert bli kul. Jag älskar att vi börjar klockan 10 varje dag med, sovmorgon!! :D Nu ska jag plugga och sedan sova för att ladda upp för en ny dag i morgon, vi hörs!
Bild tagen av min iPhone 4, och redigering på istagram!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Så kul att läsa om vad du får göra. Kanon att du har foto med det lyfter. Fortsätt med det. Kanske på något som du gör. Ser fram emot fler inlevelse fulla blogginlägg. Svårt med kassan? Nja nog mer ovant eller?

    Du leta lite efter hur de använder dator, IT, internet på Telia och blogga om det sedan.

    Ser fram emot att läsa mer om vad du upplever under veckan.

    Vi hörs / N

    SvaraRadera
  2. Du verkade trivas där! Härligt att du fick jobba med roliga människor iallafall! Skulle du kunna praoa där igen kanske?:)

    SvaraRadera
  3. Bra att du trivdes där! skulle du kunna praoa där igen? :D

    SvaraRadera