tisdag 21 februari 2012

Dag två.

Hejsan!
Idag har jag då PRAOat igen eftersom att.... ah, jag måste! Nej men det har varit kul idag med, fick göra lite samma saker som igår men fick också ta emot min första kund i kassan idag! Spännande :D Robin åkte hem tidigare idag så vid fyra fick jag träffa en ny människa, David. Trevligt trevligt, och på tal om namn så måste jag enligt denna person rätta mitt förra inlägg, hon heter inte joHanna. Hon heter Joanna! Det var väl det. Ett bildlöst inlägg eftersom att jag inte hade tid att ta kort under denna stressiga dag. PEACE.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Det är kul att läsa att du har mycket att göra. Hur många telefoner säljer de på en dag ungefär?
    Vi ses/Maria

    SvaraRadera
  2. Är det många som jobbar på Telia i Värnamo och hur var det att ta emot en kund i kassan?

    SvaraRadera